– مشتریان گرامی با پرداخت 10 درصد از مبلغ خرید خود می توانند خدمات گارانتی سه و شش ماهه اسپادانا را دریافت نمایند . – تمام دستگاه ها پیش از ارسال علاوه بر چک لیست و تست سخت افزاری ، ازلحاظ نرم افزاری نیز بررسی و سپس خدمت مشتریان محترم ارسال می گردد . بنابراین خدمات گارانتی محصولات محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه کامپیوتری است و تغییرات نرم افزاری مانند تهیه یا نصب Recovery DVD ، نصب و ارتقاء سیستم عامل ، درایورها ، نرم افزارهای کاربردی ، آنتی ویروس ، پشتیبان گیری از فایل های مورد نیاز ، تنظیم و بازیابی رمز دستگاه شامل خدمات گارانتی نبوده و در صورت درخواست مشتری به این تغییرات نرم افزاری ، برای ایشان هزینه اضافی در بر خواهد داشت . – شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در کامپیوترهای کاربران نخواهد داشت ؛ چه پیش از دریافت و چه در مراحل تعمیر و جایگزینی . بنابراین جهت اطمینان از حفظ اطلاعات شخصی و کاری خود پیش از ارسال دستگاه به اسپادانا از تمامی اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه فرمایید . – پیش از تحویل دستگاه به مراکز رسیدگی ، رمز عبور خود را حذف نموده یا به واحد پشتیبانی اطلاع دهید . در غیر این صورت تعمیرکار مجبور به تغییر تنظیمات قبلی خواهد شد ؛ در این مرحله نیز در صورت پاک شدن اطلاعات شخصی و کاری ، اسپادانا هیچ گونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت . – پیش از تحویل دستگاه ، تمام لوازم جانبی را از دستگاه جدا کرده و صرفا به ارسال سیستم کامپیوتری مبادرت ورزید . اسپادانا در قبال نگهداری از موارد سخت افزاری نامربوط هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت .
مواردی که شامل خدمات گارانتی نمی گردند
– گارانتی دستگاه صرفا به عیوب ناشی از خود دستگاه مربوط است و اگر دستگاه شما تحت شرایطی مانند بلایای طبیعی ، حوادث غیرمترقبه ، آتش سوزی ، شکستگی ، خراشیدگی ، تغییر شکل ، زنگ زدگی ، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پرگرد و غبار ، تغییر در قطعات ، تماس با مایعات و رطوبت ، سرقت و استفاده نادرست دچار مشکل شود ، شامل گارانتی نمی گردد . – هرگونه تغییر یا دست بردن در کارت گارانتی، برچسب هولوگرام دار اسپادانا و یا پاک شدن شماره سریال دستگاه موجب خروج دستگاه شما از گارانتی می گردد . – هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد نادرست که موجب تغییر شکل عادی محصول گردد و همچنین دستکاری یا اقدام به سرویس توسط تعمیرکاران خارج از مجموعه اسپادانا ، موجب ابطال گارانتی دستگاه خواهد شد . – اگر در اثر به کارگیری باطری ، قطعات یا لوازم جانبی تایید نشده و غیر اصلی مشکلی به وجود بیاید ، خارج از شرایط گارانتی به آنها رسیدگی خواهد شد . – آلودگی به ویروس ها ، باج افزارها یا سایر تهدیدات کامپیوتری که موجب از بین رفتن امنیت اطلاعات شخصی و کاری کاربران گردد نیز خارج از شرایط گارانتی قابل رسیدگی خواهد بود و جبران مافات ، در صورت امکان بازگشت اطلاعات همراه با هزینه خواهد بود . – ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل قطعات مصرفی مانند رم ، هارد و … و لوازم جانبی مانند کیبورد ، ماوس و … نمی گردد . ضمنا کارکرد باتری آن نیز تا یک ساعت تضمین می گردد . – در مانیتورها ، پیکسل سوخته و معیوب کمتر از 4 عدد شامل شرایط گارانتی نمی گردد . – استهلاک تدریجی دستگاه از قبیل سایش و رنگ رفتگی جزو شرایط گارانتی نمی باشد .